Nasza oferta

Szanowni Państwo,

mamy przyjemność przedstawić ofertę usługi administrowania Państwa Wspólnotą Mieszkaniową. Działalność naszej firmy ukierunkowana jest na profesjonalną obsługę budynku. Naszym celem jest zadowolenie każdego Klienta, dlatego świadczymy usługi z największym zaangażowaniem, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i wymagania właścicieli lokali. Dostosowujemy sposób zarządzania jak również rozliczeń do potrzeb oraz wymogów Wspólnoty Mieszkaniowej. Gwarantujemy rzetelne podejście do wszystkich problemów związanych z gospodarowaniem nieruchomością wspólną jak również racjonalne gospodarowanie funduszami, mające na celu minimalizację kosztów utrzymania obiektu, przy jednoczesnej jego obsłudze na najwyższym poziomie.

Posiadamy stosowne uprawnienia ( licencję zarządcy nieruchomości ), umiejętności oraz duże doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami gwarantując tym samym sumienne, rzetelne i profesjonalne wykonywanie proponowanych usług. Nasza kadra składa się z ludzi rozumiejących obecne potrzeby oraz znających trudności występujące przy obsłudze obiektów budowlanych. Naczelną zasadą, którą kierujemy się w działalności naszej firmy jest ochrona interesów zleceniodawcy, na rzecz którego wykonujemy czynności administrowania  nieruchomością.

W ramach proponowanego świadczenia usługi administrowania nieruchomością wspólną budynku Wspólnoty Mieszkaniowej oferujemy:

  • Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
  • Naliczanie opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej i przygotowanie dla Właścicieli informacji o wysokości zaliczek;
  • Prowadzenie rozliczeń przez rachunki bankowe;
  • Przygotowywanie projektu planu gospodarczego oraz planu rzeczowo-finansowego;
  • Przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego i funduszu remontowego;
  • Prowadzenie rozliczeń za usługi dostarczane do lokali (m.in. wody, odprowadzania ścieków, centralnego ogrzewania, gazu – opcjonalnie)
  • Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i rzeczowego Wspólnoty;
  • Rozliczanie właścicieli lokali z należnych zaliczek oraz wniesionych przez nich opłat;
  • Prowadzenie windykacji przedsądowej Właścicieli zalegających w opłatach
  • Reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz przed organami państwowymi i samorządowymi, m.in. Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS oraz składanie stosownych deklaracji i sprawozdań;
  • Prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji lokali własnościowych i ich użytkowników;
  • Prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej w tym również książki obiektu budowlanego;
  • Udzielanie właścicielom lokali wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących lokalu jak również wydawanie zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych;
  • Zapewnienie właścicielom lokali dostępu do dokumentów Wspólnoty;
  • Zlecanie kontroli technicznych oraz okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego;
  • Kontrolę nad zapewnieniem dostaw mediów do nieruchomości;
  • Kontrolę i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad firmami odpowiedzialnymi za utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń, urządzeń oraz terenów wspólnych należących do  budynku;
  • Kontrolę i nadzór nad firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie prawidłowego funkcjonowania nieruchomości (np. ochrona obiektu, inne usługi);
  • Kontrolę nad usuwaniem awarii i ich skutków.
  • Zawieranie w imieniu wspólnoty umów dotyczących wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku i urządzeń wymaganych przepisami prawa;
  • Pomoc w wyborze ubezpieczania nieruchomości wspólnej;
  • Organizowanie usług remontowych oraz wszelkich robót związanych z prawidłowym technicznym utrzymaniem nieruchomości wraz z analizą ofert;
  • Zawieranie umów na roboty, dostawy lub usługi związane z technicznym utrzymaniem nieruchomości oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych;
  • Reprezentacja Wspólnoty w stosunkach między Właścicielami;
  • Prowadzenie korespondencji z Właścicielami;
  • Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej;
  • Opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych Wspólnoty;
  • Podejmowanie działań mających zapewnić przestrzeganie przez współwłaścicieli postanowień obowiązującego regulaminu porządku domowego;
  • Przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej nie­ruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.