Szanowni Państwo,
mamy przyjemność przedstawić ofertę usługi administrowania Państwa Wspólnotą Mieszkaniową. Działalność naszej firmy ukierunkowana jest na profesjonalną obsługę budynku. Naszym celem jest zadowolenie każdego Klienta, dlatego świadczymy usługi z największym zaangażowaniem, zwracając szczególną uwagę na potrzeby i wymagania właścicieli lokali. Dostosowujemy sposób zarządzania jak również rozliczeń do potrzeb oraz wymogów Wspólnoty Mieszkaniowej. Gwarantujemy rzetelne podejście do wszystkich problemów związanych z gospodarowaniem nieruchomością wspólną jak również racjonalne gospodarowanie funduszami, mające na celu minimalizację kosztów utrzymania obiektu, przy jednoczesnej jego obsłudze na najwyższym poziomie.
Posiadamy stosowne uprawnienia ( licencję zarządcy nieruchomości ), umiejętności oraz duże doświadczenie w administrowaniu nieruchomościami gwarantując tym samym sumienne, rzetelne i profesjonalne wykonywanie proponowanych usług. Nasza kadra składa się z ludzi rozumiejących obecne potrzeby oraz znających trudności występujące przy obsłudze obiektów budowlanych. Naczelną zasadą, którą kierujemy się w działalności naszej firmy jest ochrona interesów zleceniodawcy, na rzecz którego wykonujemy czynności administrowania nieruchomością.
W ramach proponowanego świadczenia usługi administrowania nieruchomością wspólną budynku Wspólnoty Mieszkaniowej oferujemy:
- Prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Prowadzenie ewidencji przychodów i kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- Naliczanie opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej i przygotowanie dla Właścicieli informacji o wysokości zaliczek;
- Prowadzenie rozliczeń przez rachunki bankowe;
- Przygotowywanie projektu planu gospodarczego oraz planu rzeczowo-finansowego;
- Przygotowywanie rozliczeń planu gospodarczego i funduszu remontowego;
- Prowadzenie rozliczeń za usługi dostarczane do lokali (m.in. wody, odprowadzania ścieków, centralnego ogrzewania, gazu – opcjonalnie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego i rzeczowego Wspólnoty;
- Rozliczanie właścicieli lokali z należnych zaliczek oraz wniesionych przez nich opłat;
- Prowadzenie windykacji przedsądowej Właścicieli zalegających w opłatach
- Reprezentowanie Wspólnoty na zewnątrz przed organami państwowymi i samorządowymi, m.in. Urzędem Skarbowym, ZUS, GUS oraz składanie stosownych deklaracji i sprawozdań;
- Prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji lokali własnościowych i ich użytkowników;
- Prowadzenie oraz aktualizacja dokumentacji technicznej w tym również książki obiektu budowlanego;
- Udzielanie właścicielom lokali wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących lokalu jak również wydawanie zaświadczeń dotyczących dodatków mieszkaniowych, pomocy społecznej i innych;
- Zapewnienie właścicielom lokali dostępu do dokumentów Wspólnoty;
- Zlecanie kontroli technicznych oraz okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących ich wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego;
- Kontrolę nad zapewnieniem dostaw mediów do nieruchomości;
- Kontrolę i sprawowanie bezpośredniego nadzoru nad firmami odpowiedzialnymi za utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń, urządzeń oraz terenów wspólnych należących do budynku;
- Kontrolę i nadzór nad firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie prawidłowego funkcjonowania nieruchomości (np. ochrona obiektu, inne usługi);
- Kontrolę nad usuwaniem awarii i ich skutków.
- Zawieranie w imieniu wspólnoty umów dotyczących wszelkich usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania budynku i urządzeń wymaganych przepisami prawa;
- Pomoc w wyborze ubezpieczania nieruchomości wspólnej;
- Organizowanie usług remontowych oraz wszelkich robót związanych z prawidłowym technicznym utrzymaniem nieruchomości wraz z analizą ofert;
- Zawieranie umów na roboty, dostawy lub usługi związane z technicznym utrzymaniem nieruchomości oraz ich rozwiązywanie w przypadkach gospodarczo uzasadnionych;
- Reprezentacja Wspólnoty w stosunkach między Właścicielami;
- Prowadzenie korespondencji z Właścicielami;
- Przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej;
- Opracowanie uchwał i innych aktów normatywnych Wspólnoty;
- Podejmowanie działań mających zapewnić przestrzeganie przez współwłaścicieli postanowień obowiązującego regulaminu porządku domowego;
- Przechowywanie, zabezpieczanie i archiwizowanie dokumentacji dotyczącej nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.